
גירים אוטומטיים דגמי 6R80 6R60 פורד
אורטוב גירים אוטומטיים בע"מ יבוא, שיפוץ, תיקון והחלפה גירים אוטומטיים לרכב.
גירים אוטומטיים דגמי 6R60\80 של פורד הפכו כבר למחזה שיגרתי ברשתות המשווקות. אלה גירים אוטומטיים בעלי 6 הילוכים והנעה אחורית, אותן החלה פורד לשווק ב- 2006 בדגמים: אקספדישיין, אקספלורר, מוסטנג ואצל היצרניות: לינקולן, נאוויגייטור ומונטנייר. תיבות ההילוכים האלה הן מדגם ZF 6HP26 אשר נבנו על-ידי פורד תחת רישיון: ZF. ZF 6HP26 transmission
מצמד E – מצמד אלקטרוני
התוף האלקטרוני בגיר מספק כוח נכנס עבור ההילוך הרביעי, החמישי והשישי. המצמד האלקטרוני, התוף והגלגל המכוון (מכונה גם: סטאטור או מיסב גלילה מכוון, החלק הנייח) התומך בסלילי שיניים (לבידוד והפרדה). כאשר המצמד או התוף נופלים, זה עשוי ליצור בעיות בהעברת הילוכים כמו גם, לקריאת קודי שגיאה בסריקה. יש לבדוק תמיד סדקים בסטאטור הן בחלקו החיצוני והן הפנימי. התוף של המצמד האלקטרוני ומכסה המשאבה מיוצרים במספר תצורות ולכן, אם יש ברצונכם להחליף אחד מהם, יש לוודא שחלקי החילוף תואמים לחלקים המקוריים. לתוף האלקטרוני יש 2 או 3 טבעות סגירה. הטבעת ה-3 לא מעוגנת בתוך סטאטור חיצוני ואילו השתיים אחרות - כן. כל התופים והמשאבות מכוסים ומעוגנים בסטאטורים אחוריים. הסטאטורים תומכים בסלילים המשוננים כך שכל גל משתלב במיסב בעל קוטר המתאים לו. לדגם 6R80 09-up ישנם 32 בליטות חיבור (שיניים) ולדגם 6R60\75 06-up יש 27 בליטות. מספר הבליטות בגל הטורבינה (הרוטור) אינו קבוע.
המכסים של המשאבה
הטבעת של השלב ה-2 משתמשת בסטאטור קדמי כדי להפריד את הממיר המומנט של הקלאצ' (TCC) האחראי על מעגל השמן. כאשר הסטאטור הקדמי משוחרר בהגזמה, ממיר המומנט מאבד מהלחץ מה שעשוי לגרום להאטה של המנוע או הפסקתו בזמן שהוא חם. הסטאטורים האחוריים (בטבעות של השלבים 2 ו-3) משמשים לפרדה של מעגל הכוח המגיע מהמצמד בזמן החלפת הילוכים. תפקידם להחליק את התנועה, למזער חיכוך של החלקים ולבלום זעזועים בשל כניסת המתח הגבוה לרוטור. לכל הילוך (גל) נקודה קריטית של עמידות ללחץ הנכנס. סטאטורים אחוריים משוחררים מידי עשויים להפיל את הקלאצ' ולתת קודי שגיאה בהילוכים הגבוהים: רביעי, חמישי ושישי.
לעשרות המלצות על מכון גירים לחץ כאן
לייעוץ מקצועי, להצעת מחיר, לנסיעת בדיקה - חינם!
התקשר עכשיו!
ארז
054-423-0022