התוכן כתוב בלשון זכר לשם שטף הקריאה בלבד. אתר זה מיועד לגברים ונשים כאחד, ואין בכוונתינו להפלות או לפגוע.

© אורטוב  גירים אוטומטיים בע"מ יבוא שיפוץ והתקנה.

08-946-7017

דואג מהתיקון?

לייעוץ ואבחון ראשוני בטלפון -חינם

התקשר עכשיו!

054-4230022

 

  • Facebook Social Icon
Please reload

אורטוב גירים אוטומטיים

יבוא גירים אוטומטיים, החלפה, תיקון, שיפוץ והרכבת גירים אוטומטיים לכל סוגי הרכבים. "אורטוב גירים אוטומטיים" מוסמך משרד התחבורה לבחינת תיבות הילוכים אוטומטיות לרכב.

הילוכים בגיר ידני

הילוך לאחור – בתוך תיבות הילוכים מותקן בצד גל הביניים, גל עזר עם גלגל שיניים שלו, השלוב בקביעות בבן זוגו שעל גל הביניים. לשם שילוב ההילוך מזיזים את גלגל השיניים של ההילוך הראשון, שבגל הראשי, עד לשילובו בגלגל השיניים של גל העזר.את ההילוך לאחור מזיזים אך ורק שהמכונית בעצירה מוחלטת, כדי למנוע חריקת שיניים, בתוךתיבות הילוכים. למניעת טעויות בשילוב הילוך זה מצויד מנוף ההילוכים בנצרה מיוחדת, שאותה מפעילים לשם הסטת מנוף ההילוכים לצורך השילוב, יש תיבות הילוכים שבהם צריך להרים את מנוף ההילוכים לשם שילובו, או שלוחצים אותו כלפי מטה.

 

הילוך ראשון – לשם שילובו של הילוך ראשון בגיר ידני מסיט הנהג את מנוף ההילוכים לשמאל ולאחור, וכתוצאה מכך זז גלגל השיניים הגדול של הגל הראשי לקראת בן זוגו הקטן שעל גל הביניים ומשתלב בו. כיוון שגלגל השיניים המפעיל, הנמצא בגל הביניים, קטן מגלגל השיניים המופעל של הגל הראשי, נעה המכונית באיטיות, יחסית, ששיעורה כשליש ממהירות נסיעתה הנורמאלית. ההילוך הראשון משמש בעיקר לתחילת נסיעתה של המכונית ממקום החניה ולשם האצת נסיעתה לקראת שילובו של ההילוך השני, וכן לנסיעה בדרך קשה, בעליות ובירידות.

 

הילוך שני – לשם שילובו של הילוך שני, שברוב המכוניות הוא ההילוך הבינוני, מסיטים את מוט ההילוכים למצב ביניים, קודם לוחצים על דבשת המצמד, ואז נפסק שילובו של ההילוך הראשון, אח"כ מסיטים את מנוף ההילוכים לימין וקדימה, ואז זז גלגל השיניים הקטן של הגל הראשי לאחור ומשתלב בבן זוגו של שעל גל הביניים.

 

הילוך שלישי – ההילוך השלישי שימושי וחסכוני מההילוך הראשון והשני, לשם שילובו מביאים תחילה את מנוף ההילוכים למצב ביניים, להפסקת שילובו של ההילוך השני, ואח"כ מסיטים אותו לימין ולאחור. בהילוך זה מועברת התנועה באופן ישיר מן הגל הראשוני אל הגל הראשי, בלי תיווך של גל הביינים וגלגליו, יחס המסירה בהילוך המהיר היא איפה 1:1 , זאת אומרת שמהירות סיבובו של הגל הראשי שווה לזו של הגל הראשוני, כלומר- לזו של גל הארכובה של המנוע. המהירות מואטת רק בדיפרנציאל. בשעת נסיעה בהילוך ישיר אומנם סובב גל הביניים, אולם גלגלי השיניים שלו אינם פעילים ולכן הילוך זה שקט מכל יתר ההילוכים.

Please reload

.בחרת טוב - אורטוב

הגיר התקלקל, הרכב תקוע,

פוחד מהוצאה כספית גדולה?

התקשר וגלה איך 10 דקות שיחת טלפון, יכולה לחסוך לך אלפי שקלים בתיקון הגיר.

 

התקשר עכשיו!

חינם,ללא כל התחייבות.

054-4230022

רכב תקוע בגלל גיר מקולקל

ניקוי וטיפול גיר אוטומטי, מנועים, רדיאטורים עם תוספים באיכות מעולה ובמחיר מדהים!

תוספים J & B לרכב תוספים סופר איכותיים

זה ארז התותח

שירות לקוחות ומצוינות בשירות הוא למד בארה"ב.

בישראל: עשרות השתלמויות, ניסיון של אלפי מכוניות, צוות מסור ומקצועי וכמובן אישה מקסימה, כמו שאומרים: אין גבר מצליח בלי אישה תומכת מאוחריו.

 

בדיקת מחשב לגיר אוטומטי

אם הייתי גיר אוטומטי הייתי אומר לך: קח אותי לאורטוב!

התקשר עכשיו!

054-4230022

המצבר הנמכר ביותר בעולם!

מצברי ורטה לכל סוגי הרכב

מצברים איכותיים במחיר מעולה

לא תמצא זול יותר -בהתחייבות!

מצאת זול יותר?! קבל החזר על ההפרש.