
בעיית הילוכים קופצים בגירים אוטומטיים
גירים אוטומטיים, תיבות הילוכים אוטומטיות הם החלק כמעט הכי מורכב ומתוחכם ברכב, הוא בנוי מרכיבים קטנים וגדולים הנשלטים על ידי חיישנים ומחשב. והוא גם החלק הכי יקר לתיקון.
לפי האתר הבריטי WhatCar גירים אוטומטיים נמצאים ברשימת עשרת החלקים הכי מתקלקלים או הכי פחות אמינים ברכב, גירים אוטומטיים דורגו במקום העשירי ברשימה. לפני הגירים, החלקים שהכי מתקלקלים ברכב הם: הכי נשחק ודורש תיקון הם זרועות בולמי זעזועים, אחריהם מפרקים כדוריים, מסרק הגה, טורבו, משאבת מים, מסבי גלגל, משאבת דלק, גלגל תנופה, מזרקים, ובסוף תיבות הילוכים אוטומטיות.
בעיית הילוך קופץ בגיר אוטומטי יכולה להיות בהילוך ראשון בשני ובכל מצב בזמן נסיעה, הבעיה יכולה להיווצר מהרבה גורמים כגון: מצב הרכב באופן כללי, תדירות טיפולים והחלפת שמן גיר, תקלה במחשב הגיר, ועוד. מילה על שמן גיר: כעיקרון שמן גיר לא מתכלה ומספיק שמחליפים אותו בטיפול תקופתי במוסך או במכון גירים אוטומטיים, על פי הוראות היצרן, את/ה לא צריך להיות מוטרד מזה ומותר לך לטפל במוסך אחר ולא רק אצל היבואן.... אפשר לנסות לשים שמן גיר סמיך יותר לעיתים רחוקות, זה פוטר את בעיית קפיצת ההילוכים.
כאמור, בעיית הילוכים קופצים בגירים אוטומטיים יכולה להיות בכל הילוך ובכל מצב בזמן נסיעה, הילוך קופץ יכול להיות בגלל בעיית מחשב או תקלה אחרת בגיר ישנם כמה פתרונות ודרכים לאבחן את התקלה. בעיית גיר אוטומטי קופץ יכולה להיות גם מסולונאידים וחיישנים לא תקינים ועוד תקלות מחשב בגיר.בדרך כלל בעיית הילוכים קופצים בגיר אוטומטי נגמרת בשיפוץ גיר. בכל מקרה, דרוש אבחון מקצועי של בעלי מקצוע אמינים, בעזרת בדיקת מחשב, ושוב בדיקה של מקצוען, תוכל לחסוך אלפי שקלים ואולי לחסוך שיפוץ גיר. מיותר להגיד שחיפוש תשובה לבעיית הילוכים קופצים באינטרנט או בפורום יכולה לפתור את הבעיה, זה לא פתרון מקצועי לבעיה רצינית, כל רכב והאפיון שלו, גם בטלפון זה כמעט בלתי אפשרי.
לייעוץ מקצועי, נסיעת בדיקה ולהצעת מחיר - חינם!
התקשר עכשיו!
ארז
054-423-0022