התקשר וגלה איך 10 דקות שיחת טלפון עם ארז יכולה לחסוך לך אלפי שקלים בתיקון הגיר!

קבל היום איבחון ראשוני בשיחת טלפון והצעת מחיר. ללא תשלום.

IMG_20170814_110303.jpg

שיפוץ ושידרוג גירים אוטומטיים לג'יפים 

גירים אוטומטיים לג'יפים מסוג מיצובישי פג'ארו ארוך, פג'רו קצר, פג'רו ספורט, האנטר, אאוטלנדר, ASX, אקליפס קרוס

אם אתה ג'יפאי בטח שמעת על התקנת אינטר קולר נוסף...

אנחנו לא רק מתקנים ומשפצים כמו רוב המוסכים,

אנחנו מתקנים, משפצים ומשדרגים!

 

אנחנו מומחים (באמת!!) לתיקון, שיפוץ ושידרוג גיר אוטומטי של ג'יפים מסוג מיצובישי פג'ארו, פג'ארו ארוך, פג'רו קצר, פג'רו ספורט, האנטר, אאוטלנדר, ASX, אקליפס קרוס.

 

מכירים כל בורג, מפרקים לגורמים ומרכיבים בצורה מושלמת.

מכירים כל תקלה או בעיה מורכבת או פשוטה, מכירים ומבצעים כל שידרוג לגיר.

 

כן!

אנחנו מעולים בתיקון גירים אוטומטיים,  ספציפית לג'יפים מיצובישי

 

גירים אלו לעיתים נפגעים ומתקלקלים,

באותם מקרים שמוסכים לא מצליחים לפתור את הבעיה הם פונים אלינו ואנחנו באים לעזרה ומצילים את המצב.

יתרה מכך, אנחנו משדרגים את הגיר,

מציעים פתרונות חכמים כאשר בסופו של תהליך הגיר יותר טוב ממה שהיה במקור.

כן, הבנת נכון!

אנחנו משפרים את הגיר המקורי ובסוף הוא מתפקד יותר טוב מכפי שהיה כפי שייצר אותו היצרן הגיר: מיצובישי.

 

מה הסוד שלנו? 

אין לנו כלים או מחשבים יותר טובים, להפך, מכשירים וקודי תקלות הם לא דבר מסובך...

כן יש לנו המון חלקים במלאי,

ידע עצום ברמה של יצרן הגיר, וניסיון של אלפי גירים ששידרגנו.

גירים אוטומטיים ששודרגו על ידינו יותר טובים ועמידים בפני תקלות מאשר ביום רכישתם חדשים מהיצרן.

אנחנו יודעים לקחת שני גירים לא מוצלחים של פג'רו שאנחנו מקבלים לעיתים ממלאי של ספקי גירים ולהפוך לגיר תקין אחד, ומכאן יוצא מלאי גדול וזול של חלקים זמין עבורך.

 

תיקון, שיפוץ, אבל מה זה שידרוג?!

תכל'ס, אנחנו משפרים את החלקים המקוריים של יצרן הרכב,

לדוגמה: מתקינים אינטר קולר נוסף.

אנחנו יודעים לעשות פעולות מסוימות אשר בלעדיהן יש סיכוי סביר שהגיר יתקלקל לעיתים קרובות יותר.

יש לנו ידע ויכולת למנוע תקלות בצורה המקצועית ביותר הקיימת היום בישראל ובעולם כולו.

סוג של סוד מקצועי ולא נוכל לפרט כאן...

 

תקלה נפוצות בגירים אוטומטיים של ג'יפים מיצובישי

התקלות הנפוצות הן תקלות חשמליות אשר גורמות לתקלות מכאניות.

וזה מתחיל ממנורת חום שמן גיר שמהבהבת...ואחר כך רעשים...

 

אם גם אתה "היית בסרט", ומנורת חום שמן הגיר אצלך ברכב נדלקה - זה אומר שמערכת קרור הגיר לא תקינה.

 

אחת מנקודות התורפה של גיר פג'רו היא האינטר קולר במילים אחרות: קולר חיצוני.

קולר חיצוני הוא רדיאטור שתפקידו לצנן את שמן הגיר.

אנחנו מתקינים אינטר קולר חיצוני נוסף לרדיאטור הקיים ברכב.

זה אחד מהשידרוגים שאנחנו מבצעים לגיר.

הדבר ידוע ומוכר אצל רוב הג'יפאים והם כבר מכירים את זה...

הם מדברים ביניהם על זה בשאיפה להשיג את זה גם עבור הג׳יפ הפרטי שלהם.

 

למה צריך אינטר קולר נוסף?

כאמור, אנחנו מתקינים אינטר קולר נוסף כאחד מהשידרוגים שאנחנו מציעים לג'יפים מיצובישי.  

וזה על מנת למנוע מהשמן להתחמם יתר על המידה ולגרום לתקלות שפתרונן עולה ביוקר.

 

עקב חוסר מודעות בקרב הנהגים בישראל לא מתבצע טיפול לגיר כל 30,000 ק"מ או כל שנה - הקודם מבניהם.

נהגים נוסעים עם שמן גיר מלוכלך שנים רבות, שמן שמצטברת בו אבקת-שחק.

אבקת-שחק שהיא: שבבי מתכת, חול ואבק שהולכים ומצטברים עם הזמן ועם כל נסיעה.

 

אפשר להמחיש זאת בדוגמה הבאה: מעברי השמן בגיר דומים לזרם מים בצינור שעם פתיחת הברז זורמים ויוצאים דרך הטוש במקלחת. לצורך העניין, אם יש בטוש 100 חורים המים יזרמו ויעברו באופן אופטימאלי בטוש ונרגיש נוח וטוב בזמן הרחצה במקלחת. אבל אם המים יהיו מלוכלכים, עם הזמן, החורים בטוש יסתמו, זרם המים יחלש והמקלחת תהיה פחות ופחות אפקטיבית ונעימה.

 

כך למעשה קורה גם בתוך מערכת הגיר ובמיוחד בגיר אוטומטי של ג'יפים הנוסעים בתנאים קשים ובמאמץ רב, מאמץ גדול יותר מרכבים הנוסעים בכביש אספלט.

 

בכל גיר, מצטברת עם הזמן אבקת-שחק, שבבי מתכת קטנים שהם כבר לא חלק אינטרגרלי מהגיר,

שבבים קטנים אילו "רצים" בתוך המערכת והם צריכים להתפס במגנטים ייעודיים הנמצאים בקרטר (חלק בגיר).

אך למגנטים אלה ישנה קיבולת מסוימת!

עם הזמן שבבי המתכת נעשים רבים יותר ממה שמגנטים אילו יכולים להכיל, אי לכך שבבי המתכת "מסתובבים" ומגיעים אל הסולונואידים.

הסולונואידים פותחים וסוגרים מעגל חשמלי, (תפקידם חשוב והכרחי בפעולת העברת הילוכים), כאשר עובר בהם זרם חשמלי הם הופכים למגנט שממגנט את שבבי המתכת הנעים בחופשית בשמן הגיר, הבוכנית נתפסת, הגיר מחליק ומתקלל...

 

התקנת אינטר קולר נוסף "מגדילה את מס' החורים בטוש",

משפרת משמעותית את קירור שמן הגיר!

על ידי הגדלת כמות נוזל הגיר, כמות המגנטים, שטח הפנים, וכולי.

 

אפשר למנוע בעיות והוצאות מיותרות בטיפול פשוט לגיר הכולל:

פירוק וניקוי קרטר, ניקוי פילם, ניקוי פיח, ניקוי המגנטים, החלפת פילטר והחלפת שמן.

ועוד הצעות לשיפורים ושידרוגים.

אורטוב שיפוץ גיר לפני ואחרי

אם הגעת לכאן את בטח חושב על החלפת שמן גיר, טיפול לגיר, אינטרקולר או שיפוץ גיר.

להצעת מחיר, לייעוץ ולאבחון ראשוני של התקלה בטלפון 

התקשר עכשיו לארז!

אם הייתי גיר אוטומטי הייתי אומר לך: קח אותי לאורטוב!

השאר פרטים

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה