התקשר וגלה איך 10 דקות שיחת טלפון עם ארז יכולה לחסוך לך אלפי שקלים בתיקון הגיר!

קבל היום איבחון ראשוני בשיחת טלפון והצעת מחיר. ללא תשלום.

IMG_20190807_141931.jpg

תיבת הילוכים כפולת מצמדים

תיקון והחלפת תיבות הילוכים כפולות מצמדים וכל סוגי תיבות הילוכים לרכבי בנזין ורכבים חשמלים במכון לגירים אוטומטיים מוסמך לבחינת גירים.

התקשר להצעת מחיר בטלפון.

תיבת הילוכים כפולת מצמדים לרכב

 

תיבת הילוכים זו ידועה בראשי התיבות  DCT או PDK היא שילוב הייטקי של תיבות הילוכים ידנית, אוטומטית ומחשב.

בדומה לשמה במערכת מותקנים שני מצמדים בכדי להעביר הילוכים.

העברת ההילוכים יכולה להיעשות באופן אוטומטי לחלוטין כשהמחשב קובע את חילופי ההילוכים או בשיטה ידנית בה הנהג משתמש בידיות או כפתורים בכדי להחליף הילוכים כראות עינו.

בנוסף, הנהג יכול לשנות  את בקרי המחשב ונקודות שינוי ההילוכים בהתאם לסגנון הנהיגה האישי, כדוגמת השאלה האם הנהג נוהג באגרסיביות או באופן רגוע.

 

תיבת הילוכים כפולת מצמדים יכולה להעביר הילוכים במהירות האור – בדרך כלל בשבריר שניה – ולעשות זאת באופן כל כך חלק הודות לבקרי המחשב ההופכים אותה למתאימה כל כך למכוניות מרוץ.

בעוד שאת תיבת ההילוכים הזו ניתן למצוא בדרך כלל במכוניות ספורט יקרות מאד, אפשר להפוך אותן לקומפקטיות עד כדי שהונדה מאפשרת להתקין אותה גם בחלק מהאופנועים אותם היא מייצרת.

 

נהגי האופנוע יכולים לנהוג כאילו מדובר בתיבת הילוכים אוטומטית לחלוטין, או לשנות הילוכים בעזרת שני כפתורים הממוקמים על פד קטן בצד ימין של כידון האופנוע. אין כל צורך בידית מצמד.

 

תיבת הילוכים כפולת מצמד יכולה להיות קטנה יחסית וקלת משקל ועדיין להכיל מספר רב של הילוכים.

מאחר והמנגנון של תיבת ההילוכים נשלט עלידי מחשב כמעט ואי אפשר לקלקל אותו בשל שינוי הילוכים לא נכון, לכן עם טיפול ראוי תיבת ההילוכים יכולה לשרוד זמן רב.

 

תיבת הילוכים רובוטית SST

מדובר בתיבת הילוכים שהיתה שכיחה בתחילת עידן המכוניות והאופנועים וכללה חיבור פשוט של המנוע לגלגלים. באותה תקופה לחלוצי המכוניות והאופנועים היה חשוב יותר לגרום לכלי הרכב שלהם לנהוג ישר ולוודא שהגלגלים ינועו. אולם עם התפתחות המנועים, גם תיבות ההילוכים הלכו והשתכללו. הם התחילו בהילוך אחד  ולאחר מכן נוספו עוד הילוכים בכדי להגביר את מהירות הנסיעה .

מכוניות חשמליות נמצאות באותה נקודת התחלה בהתפתחותה, אולם היא מסתמכת על מאה שנים של התפתחות תיבת ההילוכים. בשל טיבו של המנוע החשמלי, היכול לספק כמות עצומה של אנרגיה – כמות הגדולה בהרבה מזו של מנועי דלק רגילים – כמעט מהרגע הראשון, לעתים קרובות אין צורך ביותר מהילוך אחד. דבר זה הופך את המצב לפשוט יותר לנהגים וגם ליצרנים.

אם הייתי גיר אוטומטי הייתי אומר לך: קח אותי לאורטוב!

השאר פרטים

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה